لیست قیمت شیرآلات قهرمان

لیست قیمت شیرآلات قهرمان ،شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان ، یکی از اولبن و پیشتازان ، در تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است. متین پایپ جدیدترین لیست قیمت شیرآلات قهرمان را در سایت و کانال تلگرام خود قرار میدهد

محصولات کارخانه قهرمان ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد ، که قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارا بوده است.

بنابراین کارخانه قهرمان ،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور در جهان صادر میکند، که این امر ،در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد.

تاریخچه

شیرآلات قهرمان از اوایل دهه پنجاه خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد ، این مجموعه با سرلوحه قرار دادن کیفیت و دقت و زیبایی به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت.

شیرآلات قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنندگان در ایران و جهان واقع شده است.

امروز

شرکت شیرآلات بهداشتی قهرمان با احداث مجموعه کارخانه های خود در شهر گرمی استان اردبیل به بزرگترین کارخانه شیرآلات ساختمانی در خاورمیانه تبدیل شده است.

کارخانه قهرمان محل استقرار خود را با توجه به موقعیت خاص این منطقه به منظور افزایش تولید، تسهیل در صادرات و اشتغال در مناطق محروم انتخاب کرده.

کیفیت

برای تولید شیرآلات قهرمان از به روز ترین دستگاه های روز دنیا استفاده شده است که با بالا بردن دقت در تولید ،طول عمر بالا و کارایی آسان رابه ارمغان می آورد.

اقلام وارداتی شیرآلات قهرمان همگی از برترین تولید کنندگان دنیا به خصوص آلمان اسپانیا ،ایتالیا وارد کشور می گردد.

از آنجا که بهداشت در تولید شیرآلات بسیار حائز اهمیت است اقلام مورد استفاده در شیرآلات قهرمان همگی دارای استانداردهای بهداشتی روز دنیا میباشد.

تولیدات

شیرآلات قهرمان با تولید انواع شیرآلات اهرمی ، شیرآلات الکترونیکی ، شیرآلات بیمارستانی نیازهای مرتبط با این حوزه را برطرف کرده است.

شیرآلات قهرمان همچنین با تولید شیرآلات کلاسیک ، پیسوالو و شیلنگی تیازهای سنتی بازار شیرآلات را پاسخگو میباشد.

در کارخانه قهرمان انواع فلاشتانک های طنابی و فلاش تانک دکمه ای تولید میگردد.

در فلاش تانکهای دکمه ای قهرمان از دو دکمه استفاده شده که مصرف کمتر آب را به دنبال دارد.

شرکت شیرآلات قهرمان هرساله طرحهای جدید خود را با هماهنگی با استاندارهای روز دنیا و منطبق با جدیدترین استانداردهای دکوراسون دنیا عرضه میکند.

پوشش محصولات

شیرآلات قهرمان به دو صورت آبکاری و رنگ الکترو استاتیک تولید میشود.

آبکاری شیرآلات قهرمان در دو طیف کروم و طلایی هست ، در آبکاری طلایی برخی مدلها به صورت آبکاری مات(ضد لک) تولید میگردند.

رنگ آمیزی الکترو استاتیک شیرآلات قهرمان نیز در دو رنگ سفید ومشکی میباشد. که هردوی آنها به صورت تلفیق با آبکاری طلایی هستند.

لیست قیمت قهرمان

لیست قیمت قهرمان
لیست قیمت قهرمان

لیست قیمت قهرمان
لیست قیمت قهرمان

گارانتی و خدمات پس از فروش

شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش میباشد.

گارانتی شیرآلات قهرمان به صورت تعمیر کالا در محل میباشد و برای دریافت این خدمات کافیست با شماره 55576597-021 تماس حاصل نمایید.

در دوره زمانی گارانتی هیچ هزینه ای از مشتری بابت تعمیرات دریافت نمیگردد.

پس از اتمام گارانتی محصولات شیرآلات قهرمان مشمول ۱۵ سال خدمات پس از فروش میباشند.

در دوره خدمات و پایان گارانتی شیرآلات قهرمان هزینه تعمیر از مشتری دریافت میگردد.

لازم به توضیح است که فلاش تانک های قهرمان مشمول ۲۰ سال گارانتی میگردد.

m.bojar
ارسال دیدگاه