روتنبرگر و ارتقای ابزار

روتنبرگر و ارتقای ابزار

شرکت روتنبرگر – شریک تجاری سوپرپاپپ و بزرگترین تولیدکننده ی ابزار تاسیساتی جهان- در چندماه گذشته اقدام به ارتقای تعدادی از محصولات خود کرده است. این شرکت که حدود 6000 ابزار تاسیساتی دارد، با داشتن یکی از قویترین واحدهای طرح و توسعه همواره در ارایه محصولات جدید و ارتقای محصو ت قبلی پیشگام بوده است.

دستگاه لوله بازکن

دستگاه لوله بازکن روتنبرگر که به روز شده ی نمونه قبلی است، قابلیت بازکردن لوله های 40 تا100 میلیمتر را دارد و کارکردن با آن راحتتر از نمونه های قبلی است. از ویژگیهای این مدل، ورود اتوماتیک فنر به دستگاه است. همچنین سایز مناسب این دستگاه باعث شده استفاده از آن در محیط هایی که دارای محدودیت فضا هستند، آسانتر شود. با این دستگاه انواع فنرها با ضخامت های10 و13 میلیمتر و طولهای 10 تا 15 متر قابل استفاده است.

ROPULS کی از دستگاههای کاربردی روتنبرگر ROPULS است. این دستگاه با ایجاد فشار در جریان آب و فلاش کردن آن میتواند گرفتگی های احتمالی در لوله را رفع کند. از این دستگاه در سیستم های رادیاتور و گرمایش کفی استفاده میشود. همچنین دستگاه ROPULS برای شست وشوی سیستم های لوله کشی بهداشتی نیز استفاده میشود. دستگاه جدید ROPULS که ارتقایافته ی نمونه های قدیم است، علاوه بر فلاش لحظه ای و مداوم آب، مستندسازی هم انجام میدهد! این دستگاه به سیستم عکس و بلوتوث مجهز است و قابلیت کار با ویندوز و اندروید را دارد. حمل آن هم نسبت به نمونه های قبلی آسانتر شده است.

روتنبرگر و ارتقای ابزار
روتنبرگر و ارتقای ابزار
m.bojar
ارسال دیدگاه